Ochrona prywatności

Gromadzenie danych osobowych

1.        Dostęp do Centralnego Help Desku jest ograniczony tylko do uprawnionych i zarejestrowanych użytkowników.

2.        W Centralnym Help Desku gromadzone są dane identyfikujące osoby w kontekście służbowym, a nie prywatnym. Danymi identyfikującymi osoby pracujące w instytucji są: imię, nazwisko, telefon kontaktowy oraz adres poczty elektronicznej.

3.        Dane identyfikujące będą wykorzystywane przez Centralny Help Desk jedynie w zakresie niezbędnym do obsługi jego funkcji i nie zostaną udostępnione instytucjom zewnętrznym.

Prawo do weryfikacji, modyfikacji i usunięcia danych identyfikujących

1.        Użytkownikami Centralnego Help Desku są osoby upoważnione przez firmy i organizacje, które posiadają umowy serwisowe zawarte z Sygnity i obsługiwane przez pracowników Centrum Kompetencyjnego Back Office. Każdy użytkownik ma prawo do wglądu i weryfikacji swoich danych. Modyfikacja i usunięcie danych odbywa się w sposób opisany w Instrukcji Użytkownika.

Bezpieczeństwo danych

1.        System bezpieczeństwa Centralnego Help Desku zapewnia poufność powierzonych danych identyfikacyjnych. W zakresie poufności danych wszystkie wewnętrzne procedury Centralnego Help Desku są zgodne z obowiązującym prawem.

2.        Gwarantujemy bezpieczeństwo powierzonych nam danych poparte tradycją, prestiżem i solidnością firmy Sygnity.

Zasady bezpiecznego użytkowania

1.        Oprócz działań podejmowanych przez Sygnity zasadniczy wpływ na zapewnienie bezpieczeństwa Centralnego Help Desku ma również jego użytkownik.

2.        Użytkownik nie może udostępniać swoich danych dostępowych do serwisu Centralnego Help Desku innym osobom. W przypadku podejrzenia, że mogło dojść do ujawnienia hasła należy je bezzwłocznie zmienić.

3.        Należy unikać korzystania z dostępu do sieci Internet w miejscach ogólnie dostępnych - miejsca te mogą posiadać "wrogie" oprogramowanie nastawione na rejestrowanie poufnych danych o użytkowniku (login+hasło, inne).

4.        Z serwisem Centralnego Help Desku należy łączyć się z komputera bezpiecznego, tj. posiadającego odpowiednią ochronę przed włamywaczami i wirusami. Wszelkie nieprawidłowości w funkcjonowaniu serwisu Centralnego Help Desku, które mogą mieć wpływ na bezpieczeństwo powierzonych danych należy bezzwłocznie przekazać obsłudze Centralnego Help Desku.